درود مهمان گرامی! ثبت نام

اولين دوره مسابقات کشوري سازه هاي ماکاروني کاپ آذربايجان

کاپ آذربايجان

ثبت نام کارگاه ثبت نام مسايقات پوستر

>بستن اين پنجره<

این یک اطلاعیه همگانی است!


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت فروشگاهی
#1
ویژگی های به کار رفته در طراحی سایت فروشگاهی بسیار بیشتر از یک طراحی سایت غیر فروشگاهی است. برای دانستن این ویژگی ها، ابتدا باید بدانیم که طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟ صرف‌نظر از مدل کسب‌وکار و نوع خدمات ارائه‌شده، نکات زیر کمک می­کند تا طراحی سایت فروشگاهی خوب و کارآمدی داشته باشیم.



 
انتخاب نام مناسب ((Domain Name و هاست (Host)
انتخاب نام مناسب برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب و کارآمد بسیار مهم است. زیرا این امر در بهینه‌سازی سئو توسط موتورهای جستجو تأثیر مستقیمی دارد. شما می‌توانید برای بررسی نام‌های پیشنهادی خود با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو مشورت کنید. شرکت‌های معتبر طراحی سایت همین­طور به مشتریان خود کمک می‌کنند تا با توجه به نوع کاربران و الزامات فروشگاه اینترنتی، هاست مناسبی برای وب سایت تهیه شود.

 
صفحه اصلی Homepage))
صفحه اصلی وب سایت یک فروشگاه اینترنتی، چهره اصلی کسب‌وکار شما است. صفحه اصلی در تمام وب سایت‌ها بسیار مهم است. اما در یک فروشگاه اینترنتی هویت وب سایت شما محسوب می‌شود. طراحی سایت فروشگاهی باید به‌گونه‌ای باشد که در کمترین زمان ممکن کاربرانی که وارد وب سایت شما شده‌اند دقیقا بدانند شما چه چیزی می‌فروشید و یا چه خدماتی ارائه می‌دهید. اینکه کسب‌وکارتان تاکنون چه قدر فروخته است و یا شما از چه مشاورانی کمک گرفته‌اید تا می­توانید در صفحات دیگری مانند صفحه درباره ما توضیح دهید.

ثانیه‌ها طلایی ابتدایی ورود کاربران به وب سایت را از دست ندهید! طراحی گرافیکی وب سایت فروشگاه اینترنتی باید به‌گونه‌ای باشد که شما بتوانید بیشترین استفاده را از ثانیه‌های ابتدایی ورود کاربران ببرید و اطلاعات اولیه را به ساده‌ترین و مستقیم‌ترین شکل به آن­ها منتقل کنید. ابزارهای آنالیز وب‌سایت مانند گوگل آنالیکیس، به شما این اطلاعات را می­دهد که چه تعداد از کاربران تنها چند ثانیه صفحه اصلی را بازدید کرده‌اند و بعد وب سایت شما را ترک کرده‌اند، یکی از دلایل سردرگمی کاربران می‌تواند طراحی نامناسب صفحه اول وب سایت فروشگاه اینترنتی شما باشد.

یک صفحه اصلی خوب، صفحه‌ای است که کاربران به‌راحتی و با یک تجربه کاربری خوب، به دسته‌بندی‌های محصولات  هدایت شوند. همین‌طور اعلان‌ تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه در آن به‌خوبی نشان داده‌شده باشد.

هم چنین، برای پاسخ دادن به سؤالات کاربران در مورد محصولات و خدمات، می‌توان از امکان گفتگو آنلاین online chat)) در صفحه اصلی استفاده کرد. پاسخ دادن به سؤالات آنلاین کاربران یکی از مواردی است که می‌تواند تبدیل به یکی نقاط قوت فروشگاه اینترنتی شما شود. البته درصورتی‌که قسمتی از نیروی فروش شما واقعاً بر آن متمرکز باشد. آمارها نشان می‌دهد که استفاده از گفتگو آنلاین تا 73% موجب افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی می‌شود.
برای مشاهده نمونه کارها و خدمات اطلس ساختار داده به سایت مراجعه کنید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان