درود مهمان گرامی! ثبت نام

اولين دوره مسابقات کشوري سازه هاي ماکاروني کاپ آذربايجان

کاپ آذربايجان

ثبت نام کارگاه ثبت نام مسايقات پوستر

>بستن اين پنجره<

این یک اطلاعیه همگانی است!


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو سایت
#1
سئو محتوا چیست؟
محتوای SEO به ایجاد محتوا کمک می کند که به صفحات وب شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند. این شامل همه موارد مربوط به نوشتن و ساختار محتوا در وب سایت شما است. برای تولید محتوا باید سه عنصر اصلی را در نظر بگیرید که باعث می شود وب سایت شما به خوبی رتبه بندی شود: استراتژی کلمات کلیدی ، ساختار سایت و نوشتن کپی.

سئو محتوا از آن جهت حائز اهمیت است که موتورهای جستجو مانند Google وب سایت شما را می خوانند ، بنابراین کلماتی که شما در سایت خود استفاده می کنید تعیین می کند که آیا سایت شما در صفحات نتایج خود قرار می گیرد یا خیر. البته وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده و دارای رابط کاربری بسیار خوبی باشد و کلیه موارد فنی که باعث می شود سایت شما در گوگل رتبه بندی شود نیز باید پوشانده شود. اما بدون محتوای با کیفیت خوب ، سایت شما در موتورهای جستجو شانس ندارد.

1. تحقیق در مورد کلید واژه
تحقیقات کلمه کلیدی چیست؟
تحقیق در مورد کلمات کلیدی در واقع مراحلی است که شما برای ایجاد یک لیست گسترده از کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، انجام می دهید. هر استراتژی جستجوگرها برای محتوا باید از تحقیقات کلمات کلیدی شروع شود ، زیرا شما باید بدانید مخاطبان شما در صورت ایجاد ترافیک به دنبال چه چیزی هستند. تحقیقات کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا عباراتی را که باید برای رتبه بندی در نظر بگیرید کشف کنید.

تحقیقات کلید واژه دارای چهار مرحله است:

اول ، شما مأموریت شغلی خود را یادداشت می کنید.
در مرحله بعد لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیدا می کنید.
به هدف جستجو نگاه کنید
در آخر ، برای همه این کلمات کلیدی صفحات فرود ایجاد می کنید.
اگر تحقیق کلمات کلیدی خود را به درستی انجام دهید ، باید مروری واضح از اصطلاحاتی که مردم استفاده می کنند و شرایطی که می خواهید صفحات سایت شما پیدا شود ، داشته باشید. این مرور به عنوان راهنمایی برای نوشتن مطالب در وب سایت شما ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: تحقیقات کلمات کلیدی: راهنمای نهایی »

چرا تحقیقات کلمات کلیدی برای محتوای سئو بسیار مهم است؟
تحقیقات صحیح در مورد کلمات کلیدی روشن خواهد کرد که اصطلاحات جستجو مخاطبان شما از چه مواردی استفاده می کنند. این بسیار مهم است. در Yoast ، مرتباً با مشتریانی روبرو می شویم که هنگام صحبت کردن درباره محصولات خود از کلمات خاصی استفاده می کنند ، در حالی که مشتریانشان کلمات کاملاً متفاوتی استفاده می کنند. بهینه سازی محتوای SEO برای کلماتی که مردم از آنها استفاده نمی کنند ، معنی ندارد. انجام تحقیقات مناسب در مورد کلمات کلیدی این اطمینان را به شما می دهد که از کلماتی مشابه مخاطب هدف خود استفاده می کنید و بنابراین تمام تلاش خود را برای بهینه سازی وب سایت خود ارزشمند می کنید.

برخی اصطلاحات ما در تحقیقات کلمات کلیدی استفاده می کنیم
کلمات کلیدی و کلمات کلیدی
ما همیشه تمایل داریم از کلمه "کلمه کلیدی" استفاده کنیم ، اما لزوماً منظور ما این نیست که فقط یک کلمه باشد. "WordPress SEO" همانند "افزونه Google Analytics" یک کلمه کلیدی است. بنابراین می توانید کلمات کلیدی حاوی چندین کلمه داشته باشید!

کلمات کلیدی دم بلند
هرچه یک عبارت جستجو طولانی تر و خاص تر باشد ، رتبه بندی برای آن اصطلاح ساده تر خواهد بود. کلمات کلیدی که خاص تر هستند (و معمولاً طولانی تر) معمولاً به کلمات کلیدی دم بلند گفته می شوند. کلمات کلیدی دم بلند خاص تر هستند و بیشتر روی یک طاقچه تمرکز می کنند.

چند کلمه کلیدی؟
تهیه تعداد دقیق کلمات کلیدی که باید روی آنها تمرکز کنید بسیار سخت است. و بعد دوباره ، این بسیار ساده است: شما فقط باید چیزهای زیادی داشته باشید - تا آنجا که می توانید به دست بیاورید. بیش از 1000 کلمه کلیدی احتمالاً بسیار زیاد است!

حتی اگر شما یک تجارت کوچک و منطقی باشید ، احتمالاً با یکصد و صد کلمه کلیدی پایان خواهید یافت. اما لازم نیست بلافاصله برای همه این موارد صفحات ایجاد کنید. نکته جالب در مورد داشتن یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس این است که می توانید به تدریج محتوا اضافه کنید. به این فکر کنید که بلافاصله کدام دسته از کلمات کلیدی را می خواهید رتبه بندی کنید ، و کدام یک از آنها بلافاصله مهم نیستند. اولویت های خود را مشخص کنید و برای ایجاد محتوای خود برنامه ریزی کنید.

سر یا دم؟
طبقه بندی کلمات کلیدی شما ضروری است. برخی از کلمات کلیدی بسیار متداول و رقابتی (سر) هستند ، در حالی که برخی دیگر دم بلند هستند. تصمیم بگیرید که مهمترین کلمات کلیدی سطح بالا شما هستند - کلماتی که باعث ایجاد ترافیک کافی برای وب سایت شما می شوند و به بهترین وجه مناسب تجارت شما هستند. شما احتمالاً فقط چند مورد از این کلمات کلیدی عمومی را برای تجارت خود خواهید داشت ، بقیه آنها بیشتر از پایین دم خواهند بود. در بخش بعدی اطلاعات عمیق تری درباره کلمات کلیدی دم بلند (و اهمیت این کلمات کلیدی) ارائه خواهیم داد.

محتوای سئو با تمرکز بر رایج ترین کلمات کلیدی باید در صفحات سطح بالا در وب سایت شما باشد (صفحه اصلی و صفحات یک سطح زیر صفحه اصلی شما) ، در حالی که محتوا با تمرکز روی کلمات کلیدی دم بلند باید بیشتر در انتهای دم سایت شما باشد.


بهترین شرکت سئو سایت
بهترین شرکت طراحی سایت
کار در منزل
آموزش طراحی سایت
طراحی وب سایت ارزان
قیمت سئو سایت 
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان