درود مهمان گرامی! ثبت نام

اولين دوره مسابقات کشوري سازه هاي ماکاروني کاپ آذربايجان

کاپ آذربايجان

ثبت نام کارگاه ثبت نام مسايقات پوستر

>بستن اين پنجره<

این یک اطلاعیه همگانی است!


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۸ شبکه اجتماعی برای صاحبان تجارت الکترونیک
#1
اگر تجارت کوچکی دارید یا کسب و کار جدید تان را به تنهایی اداره می کنید و زمان کمی برای تمرکز روی فعالیت های بازاریابی دارید اگر بدانید ابزارهای بازاریابی جدیدی مختص خرده فروشان آنلاین ایجاد شده حتما خوشحال می شوید. ابزارهایی که با کمترین زحمت نظر مخاطب شما را جلب می کنند.
 
ابزارهای شبکه اجتماعی برای ایجاد و انتخاب محتوای اجتماعی
نخستین چیزی که شما برای هرگونه بازاریابی موفقی در شبکه های اجتماعی و درهر فعالیتی نیاز دارید محتواست. محتوایی که شما در فیسبوک اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر می کنید به طرفداران شما این امکان را می دهد که کسب و کار شما را بشناسند. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید تا به دنبال منابع عالی برای محتوای شبکه اجتماعی بگردید با ابزارهای شبکه اجتماعی زیر شروع کنید.
 
۱- Canva
Canva به افرادی که طراح نیستند کمک می کند تا به آسانی و تنها با کشیدن و رها کردن فایل ها بر روی صفحه اصلی بازاریابی بصری ایجاد کنند. به عنوان یک فروشنده می توانید از Canva برای پست های شبکه اجتماعی پست های رسانه ای اینفوگرافیک آگهی های اجتماعی و تصاویر کوچک تبلیغاتی و دیگر کارها استفاده کنید.
می توانید رنگ ها تصاویر و مطالب مورد نیازتان را درCanva به شکل دلخواه تان درآورید و با نام تجاری کسب و کارتان هماهنگ کنید و پست های شبکه های اجتماعی تان را کامل کنید. می توانید از گزیده های وسیع عکس ها و علامت های رایگان انتخاب کنید اما حتی گزینه های پولی مقرون به صرفه هستند و هر قطعه تنها یک دلار است.
به محض اتمام می توانید طراحی هایتان را در قالب PNG دربیاورید تا بتوانید تصویرتان را در صفحات شبکه های اجتماعی و پروفایل تان به اشتراک بگذارید. به علاوه برای گرافیک شبکه های اجتماعی Canva برای پر طرفدارترین اقسام بازاریابی جانبی بروشور کارت ویزیت اینفوگرافیک ارائه خلاصه نویسی برگه و … قالب هایی دارد. اگر درگیر طراحی محتوا برای بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کارتان هستید حساب کاربری رایگان Canva را امتحان کنید.
 
 
۲- Feedly
آیا اطلاعات تان را با آخرین تحولات و موضوعات صنعت خودتان به روز می کنید؟ آیا می خواهید کمی ازاین اخبار را با مخاطبان تان به اشتراک بگذارید؟ در این صورت از Feedly استفاده کنید. Feedly به شما این امکان را می دهد که تمام وبلاگ های مورد علاقه واشتراک های ماهیانه ای را که برای انتشارات آنلاین دارید را یک جا سازماندهی کنید.
می توانید به روش های مختلفی از Feedly استفاده کنید. برای رسیدن به این هدف با استفاده از ابزارهای شبکه اجتماعی می توانید از آن برای انتخاب محتوا از دیگر وبسایت های مربوط استفاده کنید و این محتوا را با مخاطبان تان در فیسبوک توئیتر لینکدین و دیگر شبکه های مهم به اشتراک بگذارید. Feedly همچنین با شبکه های اجتماعی third party دارای قابلیت برنامه ریزی کار می کند مثلا Buffer و ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی از قبیل HootSuite در ادامه درباره هر دو آن ها صحبت خواهیم کرد.
اگر دوست دارید برای مخاطبان شبکه های اجتماعی تان محتوا انتخاب کنید اما نمی دانید از چه سایت هایی شروع کنید Allop پنج پست آخر وبلاگ ها را در اختیار شما قرار می دهد که از سیستم عامل های اندروید تا پربیننده ترین کلیپ هاست و هر چیز دیگری را تحت پوشش قرار می دهد. وبلاگ ها و انتشارات آنلاینی را پیدا کنید که مقالاتش مردم را ترغیب کند تا بیشتر از محصولاتی که شما می فروشید بخرند مثلا اگر مغازه لباس فروشی دارید مقالاتی در حوزه مد را طراحی وب فروشگاهی خود به اشتراک بگذارید.

به عنوان یک صاحب مغازه این شبکه اجتماعی برای روزهایی که وقت ندارید که محتوای خودتان را نشر دهید اما می خواهید که شبکه اجتماعی تان همچنان محبوب بماند استفاده از ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی روشی موثر است. دسته ای از خرده فروشان آنلاین با استفاده از همین روش به شکل موفقیت آمیز و سودآوری محتوا انتخاب کرده اند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان